We zijn hier in huis hard op zoek voor een laptop voor m'n moeder, en daar hoort natuurlijk ook wifi bij. Aangezien wij nu een oldskool wired Belkin router hebben, moet deze dus vervangen gaan worden door een wired+wifi variant. Laat Dera nou geen kont verstand hebben van routers.
Dus ik wil bij dezen jullie advies vragen.
Mijn wensen:
- Minimaal wifi + 3 wired aansluitingen
- Veilig wifi, niet dat het een risicovolle buurt is, maar je weet maar nooit, ik vind veel wifi's hier met de iphone
- SIM-PEL te bedienen. Ik ga bijna nooit in de routersettings, en mijn ouders al helemaal niet, dus het liefst simpele menuutjes, veel opties niet nodig, zolang er maar wat poorten openkunnen als ik dat wil.
- Betrouwbaar. Als ik dalijk het huis uit ben weten mijn ouders niet hoe ze het ding moeten resetten. Deze Belkin loopt nu al 3 jaar ofzo zonder reboot, en die betrouwbaarheid zou ik graag willen houden.
- Zo min mogelijk € uiteraard. Het is niet dat ik een HEUL krap budget heb, maar ik speel niet genoeg met geavanceerde routersettings enzo om een duur ding nodig te hebben. Zie tevens punt 3.
- Geen sweex rommel.
Heeft er iemand aanbevelingen voor een bepaald merk oid? Tips, waar ik op kan letten in de beschrijving? Misschien een link vanaf pricewatch, of een andere site met leuke aanbiedingen?
Dankuwel

Sign In
Register
Help

MultiQuote